9 Oct 2015

Khasiat dan Kelebihan Lobak Ungu (Purple Carrot) Dalam Vivix

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera buat pembaca Riznina.com.

Lobak (carrot) memang sudah di ketahui umum sebagai sayur yang kaya dengan nutrisi dan sangat bagus untuk tubuh badan manusia. Kandungan Vitamin A yang terdapat di dalam lobak amat baik untuk mata. Tapi, bukan tu je tau khasiat lobak ni.

Jadi, entry kali ni saya nak ceritakan mengenai lobak yang jauh lebih hebat khasiatnya jika nak di bandingkan dengan lobak merah iaitu lobak ungu (purple carrot).

Ha, sebenarnya korang pernah dengar ke idak tentang lobak ungu  atau lebih di kenali dengan nama purple carrot ni?



khasiat dan kelebihan lobak ungu (purple carrot) dalam vivix

KHASIAT & KELEBIHAN LOBAK UNGU

Sekilas pandang, rupa lobak ungu ni tak ada la secantik lobak merah. Namun, khasiat yang terdapat di dalam lobak ungu jauh lebih hebat jika nak dibandingkan dengan lobak merah. Disebabkan khasiat lobak ungu sangat hebat, maka ia dijadikan sebagai salah satu bahan utama yang terkandung di dalam Vivix Shaklee

Sebelum tu, jom tengok video pendek tentang seorang suami yang akhirnya berjaya berhenti merokok selepas menggunakan Vivix.




Jom kita tengok apa khasiat dan kelebihan lobak ungu :

1) Mengandungai Vitamin A yang terbaik

Kandungan Vitamin A yang terdapat di dalam lobak ungu (purple carrot) sangat bagus dalam membantu mengelakkan arteri tersumbat yang secara tidak langsung dapat mengurangkan risiko terkena penyakit strok.

2) Anti-oksida.

Purple Carrot (lobak ungu) bersifat lebih anti-oksida jika nak dibandingkan dengan carrot yang biasa kita makan. Anti-oksida sangat baik untuk melindungi sel badan supaya tidak mudah terdedah dengan anasir-anasir luar yang boleh menyebabkan badan kita senang untuk diserang pelbagai jenis penyakit.

3) Bersifat anti-radang.

Lobak ungu mempunyai sifat anti-radang yang tinggi. Apabila ianya bersifat anti-radang, maka ia sangat bagus untuk melegakan sakit sendi atau arthritis.

4) Bersifat anti-carcinogen., antiviral, dan antiseptic.

Lobak ungu juga bersifat anti-carcinogen yang membantu untuk mengurangkan risiko kanser atau untuk melawan kanser. Selain itu, ia juga bagus untuk melawan virus dan bakteria yang mudah berjangkit dan merebak seperti selsema.

Selain itu, ia juga berkesan untuk merendahkan tekanan darah, menstabilkan bacaan gula dalam darah untuk pesakit kencing manis dan membantu merawat masalah jantung dan hati.

Macam mana nak mendapatkan khasiat dan kelebihan lobak ungu?

Senang je! Anda boleh dapatkan khasiat purple carrot dengan mudah apabila anda membeli Vivix. Ini kerana purple carrot merupakan salah satu ramuan utama dalam Vivix.

Tunggu apa lagi, dapatkan Vivix anda sekarang!

KLIK DI SINI UNTUK MEMBUAT BELIAN SECARA ATAS TALIAN



Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda.Sebarang pertanyaan mengenai rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian :



Nama : Diyana Isa
Shaklee ID : 962568
Email : Riznina1014@gmail.com
Call/Whatsapp/Wechat/SMS : 019-2212976





" Ingin menjana 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee? Hubungi saya! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan yang lumayan! Pengedar seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke dalam group eksklusif kami di Facebook "
Elegant Rose - Working In Background
Copyright to RIZNINA.COM
Designed by UMIESUEstudio 2015